دو شب قبل از کنکور دخترها..!!
تاريخ : برچسب:, | 11:3 | نویسنده : ramin

سلام...!!

قبل از خوندن این پست باید بگم که این مطلب مربوط به وضعیت دخترها دو شب قبل از شروع کنکور است...!!

 

دختر خانم های عزیز  احتمالا هنگامی که این نوشته را می خوانید یا زیر سرم مشغول  نگرانی برای سه صفحه آخر کتاب ادبیات 1هستید که فقط آن را 2 دور خواندید یا از آنجایی که بازگشت همه به سوی اوست ، شما هم نامردی نکردید و درحال بازگشت به سوی او تشریف دارید... از شدت استرس...!!

یکی از دلایلی که در سالهای اخیرتعداد پسرها 5 برابر دختر ها شده همین موضوع است که یک پنجم دخترها زیر استرس جان به جان آفرین تقدیم میکنند ، باقیشون هم هم بعد از کنکور شخصا تقدیم میکنند..!!

 

گروهی دیگری نیز وجود دارد که دچار رویا بینی می شوند ...یعنی تا کتاب را میگیرند جلوی چشمانشان نرم نرمک از بین خطوط کتاب و نوشته های جزوه شان ، ناگهان پوزه ی یک اسب سفید بیرون پریده و در رویا های شان مردی سوار بر اسب سفید آیفون خانه شان را به صدا در میآورد که (( اومدیم از دخترتون جزوه بستونیم اگر اجازه بدین..!!)) شما هم ابتدا ناز می کنید و می گویید : (( با اجازه ی بزرگتر ها خودم می خوام  درس خوندن رو ادامه بدم ، جزورو لازم دارم..!!)) اما چند روز بعد خودتان کپی میگیرید و میفرستید دم خانه ی مرد رویاهایتان..!!

گروهی دچار بیماری های عجیب میشوند..!!

من که نمیدونم این دردهارواز کجاشون درمیارن ...تا مادرشان میگوید که چرا درس نمی خونی ، اول یه لیوان آب قند می خورند و چنبار غش میکنند و بعد میگویند لوزالمعدم تیر میکشه و نمی تونم تمرکز کنم...!! مادرشان هم می گویند (( الهی درد و بلای دخترم بخوره توی سر پسر الافم که یکسره تو اینترنت وله...!!

 

بلا استثنا همگی وقت روانشناسی میگیرند که به جناب روانشناس توضیح دهند که حس میکنند پدرشان گزینه دو و مادرشان تست قلم چی..!!و با روانشناس مشورت میکنند که واسه روز کنکور کدوم مانتئشو بپوشه که تابلو نباشه...!!

 

یه عده هم که هنوز کنکور نداده از ترس اینکه کجا قبول شوند دست خود را تا آرنج داخل سوراخ پیریز برق کرده و دچار عمل کنتاک شده و یا خود را از بالای برج میلاد به سمت پایین پرچان میکنند...!!

آخرسر هم 98 درصد قبولی دانشگاه ها میشود دخترها ..خب یکدفعه به جای ، سردر دانشگاه بنویسند:((دبیرستان دخترانه)) مارو راحت کنن..!!



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت22:13---28 اسفند 1391
dastetdardnakoneo

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: